Репозиторий Dspace

Новітні технології в маркетингових дослідженнях ринку.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Адвокатова, Н.О.
dc.contributor.author Боярчук, А.І.
dc.date.accessioned 2020-06-14T13:55:48Z
dc.date.available 2020-06-14T13:55:48Z
dc.date.issued 2019-09-20
dc.identifier.citation Адвокатова Н.О., Боярчук А.І. Новітні технології в маркетингових дослідженнях ринку. Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Херсон, 20-21 вересня 2019 р. м. Херсон: ХДАУ, 2019. С.59-62. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3881
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсон: ДВНЗ «ХДАУ» ru
dc.subject маркетингові дослідження ринку ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Новітні технології в маркетингових дослідженнях ринку. ru
dc.title.alternative Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись