dc.contributor.author |
Танклевська, Наталія |
|
dc.contributor.author |
Вибранський, Віталій |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-12T14:29:28Z |
|
dc.date.available |
2020-06-12T14:29:28Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Танклевська Н. С., Вибранський В. В. Основи маркетингу в спортивній сфері. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 6(140). С. 20-25 |
ru |
dc.identifier.issn |
2071-4653 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3868 |
|
dc.description.abstract |
Спортивна сфера сьогодні є важливим елементом ринкової системи держави та відіграє значну роль у формуванні здорового способу життя населення. Вона потребує новітніх підходів щодо підготовки висококваліфікованих кадрів зі спортивного маркетингу задля популяризації галузі та її розвитку. Маркетинг у
спортивній сфері – це своєрідний симбіоз класичного маркетингу та специфічних принципів підприємницької діяльності у сфері фізичної культури та спорту. Одним з основних факторів, який обумовив можливість розвитку маркетингу у сфері спорту, став вектор змін пріоритетів і методів впливу державного управління спортивною сферою в умовах сталого розвитку бізнес-структур. Розвиток спортивного маркетингу як галузі науки і практичного інструментарію став формуватися на початку ХХ ст., коли виробництво й споживання послуг спортивної сфери стало стрімко розширюватися й загострилися конкурентні відносини й суперництво за клієнтів та збут. Маркетинг у галузі фізичної культури та спорту передбачає використання різних маркетингових інструментів, принципів і виконання певних функцій. Ефективне застосування маркетингу та вміле застосування методів управління маркетинговою діяльністю дасть можливість перетворення галузі спорту на потужну бізнес-структуру. |
ru |
dc.publisher |
оціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
;Вип. 6(140). С. 20-25 |
|
dc.subject |
маркетинг, спорт, фізична культура, управління маркетингом, маркетолог |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Основи маркетингу в спортивній сфері |
ru |
dc.type |
Article |
ru |