00 DSpace/Manakin Repository

Основи маркетингу в спортивній сфері

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Танклевська, Наталія
dc.contributor.author Вибранський, Віталій
dc.date.accessioned 2020-06-12T14:29:28Z
dc.date.available 2020-06-12T14:29:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Танклевська Н. С., Вибранський В. В. Основи маркетингу в спортивній сфері. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. 2019. Вип. 6(140). С. 20-25 ru
dc.identifier.issn 2071-4653
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3868
dc.description.abstract Спортивна сфера сьогодні є важливим елементом ринкової системи держави та відіграє значну роль у формуванні здорового способу життя населення. Вона потребує новітніх підходів щодо підготовки висококваліфікованих кадрів зі спортивного маркетингу задля популяризації галузі та її розвитку. Маркетинг у спортивній сфері – це своєрідний симбіоз класичного маркетингу та специфічних принципів підприємницької діяльності у сфері фізичної культури та спорту. Одним з основних факторів, який обумовив можливість розвитку маркетингу у сфері спорту, став вектор змін пріоритетів і методів впливу державного управління спортивною сферою в умовах сталого розвитку бізнес-структур. Розвиток спортивного маркетингу як галузі науки і практичного інструментарію став формуватися на початку ХХ ст., коли виробництво й споживання послуг спортивної сфери стало стрімко розширюватися й загострилися конкурентні відносини й суперництво за клієнтів та збут. Маркетинг у галузі фізичної культури та спорту передбачає використання різних маркетингових інструментів, принципів і виконання певних функцій. Ефективне застосування маркетингу та вміле застосування методів управління маркетинговою діяльністю дасть можливість перетворення галузі спорту на потужну бізнес-структуру. ru
dc.publisher оціально-економічні проблеми сучасного періоду України: зб. наук. пр. ru
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 6(140). С. 20-25
dc.subject маркетинг, спорт, фізична культура, управління маркетингом, маркетолог ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Основи маркетингу в спортивній сфері ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу