Репозиторий Dspace

Особливості маркетингу в аграрному секторі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ярмоленко, Віталіна Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-06-12T12:46:52Z
dc.date.available 2020-06-12T12:46:52Z
dc.date.issued 2020-04-30
dc.identifier.citation Ярмоленко В.В. Особливості маркетингу в аграрному секторі. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ. Харків, 2020.- с.255-257. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3858
dc.description.abstract Аграрне виробництво є одним з найбільш важливих секторів національної економіки. Його розвиток сприяє зміцненню економічно та соціальної безпеки держави, зростанню добробуту населення, підвищенню експортного потенціалу. Саме цей сектор, на нашу думку, є одним із базових для розвитку національної економіки. Ефективне функціонування аграрного бізнесу здійснює значний вплив на формування позитивного іміджу країни, підвищення її конкурентоспроможності. З метою забезпечення ефективної діяльності аграрних підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках, особливо з урахуванням жорсткої конкуренції, виробники сільськогосподарської продукції повинні застосовувати маркетинговий підхід до ведення бізнесу. Враховуючи специфічні риси даної сфери, агромаркетинг також потребує особливого підходу у порівнянні із маркетингом інших галузей діяльності.
dc.language.iso other
dc.publisher Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка ru
dc.subject аграрний сектор
dc.subject аграрне виробництво
dc.subject підприємства
dc.subject маркетинг ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Особливості маркетингу в аграрному секторі ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись