Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T19:09:16Z | |
dc.date.available | 2020-06-11T19:09:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Варнавська І. В. Формування комунікативної культури майбутнього фахівця спеціальності «Агрономія». Challenges in science of nowadays : Proceedings of the 2ndInternational Scientific and Practical Conference, м. Washington, USA, 16–18 лют. 2020 р. Washington, USA, 2020. С. 21–31. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3773 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам формування мовленнєвої культури фахівців. Визначено комплекс методів формування комунікативної культури майбутніх фахівців аграрного напряму. У дослідженні позначено основні засади спілкування, спираючись на які, можна оволодіти необхідними комунікативними уміннями. Проаналізовано найважливіші пізнавальні методи комунікативної культури: метод самостійного навчання (самоосвіта), інформаційно-рецептивний, проблемний методи і метод евристичної бесіди. Досліджено елементи, які відіграють важливу роль у формуванні мислення майбутніх фахівців-агрономів. Доведено, що педагогічні методи необхідно добирати з урахуванням дидактичної мети, характеру і змісту навчального матеріалу. | ru |
dc.description.abstract | The article is devoted to problems of specialist’s speech culture formation. The complex of forming methods of the communicative culture of future agrarian specialists has been determined. The study outlines the basic principles of communication, based on which, it is possible to master the necessary communication skills. The most important cognitive methods of communicative culture have been analyzed: the method of self-study (self-education), information-receptive, problematic methods and the method of heuristic conversation. The elements that play an important role in shaping the thinking of future agronomists have been studied. It has been shown that pedagogical methods need to be tailored to the didactic purpose, nature and content of the teaching material. | |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Scientific Publishing Center InterConf | ru |
dc.subject | комунікативна культура | ru |
dc.subject | методи навчання | ru |
dc.subject | фахівці агрономічного напряму | ru |
dc.subject | проблемний метод | |
dc.subject | засади спілкування | |
dc.subject | заняття з української мови (за професійним спрямуванням) | |
dc.subject | communicative culture | |
dc.subject | teaching methods | |
dc.subject | agronomic specialists | |
dc.subject | problem method | |
dc.subject | basics of communication | |
dc.subject | classes in Ukrainian language (professional direction) | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Формування комунікативної культури майбутнього фахівця спеціальності «Агрономія» | ru |
dc.type | Article | ru |