00 DSpace/Manakin Repository

Формування комунікативної культури майбутнього фахівця спеціальності «Агрономія»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2020-06-11T19:09:16Z
dc.date.available 2020-06-11T19:09:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Варнавська І. В. Формування комунікативної культури майбутнього фахівця спеціальності «Агрономія». Challenges in science of nowadays : Proceedings of the 2ndInternational Scientific and Practical Conference, м. Washington, USA, 16–18 лют. 2020 р. Washington, USA, 2020. С. 21–31. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3773
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам формування мовленнєвої культури фахівців. Визначено комплекс методів формування комунікативної культури майбутніх фахівців аграрного напряму. У дослідженні позначено основні засади спілкування, спираючись на які, можна оволодіти необхідними комунікативними уміннями. Проаналізовано найважливіші пізнавальні методи комунікативної культури: метод самостійного навчання (самоосвіта), інформаційно-рецептивний, проблемний методи і метод евристичної бесіди. Досліджено елементи, які відіграють важливу роль у формуванні мислення майбутніх фахівців-агрономів. Доведено, що педагогічні методи необхідно добирати з урахуванням дидактичної мети, характеру і змісту навчального матеріалу. ru
dc.description.abstract The article is devoted to problems of specialist’s speech culture formation. The complex of forming methods of the communicative culture of future agrarian specialists has been determined. The study outlines the basic principles of communication, based on which, it is possible to master the necessary communication skills. The most important cognitive methods of communicative culture have been analyzed: the method of self-study (self-education), information-receptive, problematic methods and the method of heuristic conversation. The elements that play an important role in shaping the thinking of future agronomists have been studied. It has been shown that pedagogical methods need to be tailored to the didactic purpose, nature and content of the teaching material.
dc.language.iso other ru
dc.publisher Scientific Publishing Center InterConf ru
dc.subject комунікативна культура ru
dc.subject методи навчання ru
dc.subject фахівці агрономічного напряму ru
dc.subject проблемний метод
dc.subject засади спілкування
dc.subject заняття з української мови (за професійним спрямуванням)
dc.subject communicative culture
dc.subject teaching methods
dc.subject agronomic specialists
dc.subject problem method
dc.subject basics of communication
dc.subject classes in Ukrainian language (professional direction)
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Формування комунікативної культури майбутнього фахівця спеціальності «Агрономія» ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу