DSpace Repository

Комунікативні здібності в контексті професійного вибору старшокласників

Show simple item record

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.contributor.author Varnavska, I.
dc.date.accessioned 2020-06-11T17:41:57Z
dc.date.available 2020-06-11T17:41:57Z
dc.date.issued 2020-03
dc.identifier.citation Варнавська І. В. Комунікативні здібності в контексті професійного вибору старшокласників. Virtus: Scientific Journal. 2020. Т. 42. С. 24–27. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3753
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. Розкрито специфіку змістового наповнення поняття «комунікативні здібності», його структурних компонентів, а також висвітлити найістотніша психологічні аспекти комунікативних здібностей старшокласників у контексті професійного вибору. Визначено, що провідною діяльністю старшокласників є комунікативна діяльність. Підтверджено, що поняття «комунікативні здібності» включає в себе здібності, що містять знання, уміння й навички, пов’язані з процесами спілкування та взаємодії з оточенням, міжособистісним оцінюванням і сприйняттям, встановленням контактів, налагодженням зв’язків, знаходженням спільної мови, прихильністю до себе та впливом на людей. ru
dc.description.abstract The article analyzes the features of professional self-determination of older students. The specific content of the content of the concept of "communicative abilities", its structural components, as well as highlight the most significant psychological aspects of communicative abilities of high school students in the context of professional choice. It is determined that high school students' leading activity is communication. It is confirmed that the concept of "communicative abilities" includes abilities that contain knowledge, skills and skills related to the processes of communication and interaction with the environment, interpersonal assessment and perception, establishing contacts, establishing communication, finding a common language to yourself and the impact on people.
dc.language.iso other ru
dc.publisher Center of Modern Pedagogy "Learning Without Borders" (Canada) ru
dc.subject комунікативні здібності ru
dc.subject професійний вибір ru
dc.subject старшокласники ru
dc.subject комунікація
dc.subject процес спілкування
dc.subject професійне самовизначення
dc.subject communication skills
dc.subject professional choice
dc.subject high school students
dc.subject communication
dc.subject communication process
dc.subject professional self-determination
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Комунікативні здібності в контексті професійного вибору старшокласників ru
dc.title.alternative Communicative abilities in the context of the professional choice of graduates
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account