dc.contributor.author |
Осадчук, Ірина Віталіївна |
|
dc.contributor.author |
Боліла, Світлана Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T11:08:51Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T11:08:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Осадчук І.В., Боліла С.Ю., Кириченко Н.В. Шляхи підвищення лояльності споживача до торгівельної марки м’ясопереробного підприємства на місцевому рівні. Вісник Хмельницького національного університету. № 5, 2019. С. 29-33 |
ru |
dc.identifier.issn |
2307-5740 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3623 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи було розробити заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції м’ясопереробного
підприємства з врахуванням системи споживання покупців. В статті показано доцільність маркетингових досліджень профілю
споживачів продукції м’ясопереробки. Досліджено стан ринку та уподобання споживачів на локальному рівні. Визначено
чинники, що впливають на вибір покупців. Здійснено оцінку прихильності покупців до торгівельної марки м’ясопереробного
підприємства. Розглянуто умови та запропоновано рекомендації для підвищення лояльності споживачів до торгівельної
марки виробника на місцевому рівні. Для підвищення конкурентного статусу виробника представлена бренд-платформа для
торгівельної марки та визначені її основні ідентифікатори: позиціонування, легенда бренду, фірмовий стиль, дизайн упаковки;
реклама бренду. Визначена сутність комплексу просування продукції м’ясопереробного підприємства та надані рекомендації
з впровадження його ефективних заходів для торгівельної марки на місцевому рівні. Розкрита необхідність формування
системи фірмової мережі для товаровиробника та окреслені основні інструменті ритейл-брендингу на ринку м. Херсон. |
ru |
dc.publisher |
Вісник Хмельницького національного університету |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
№ 5, 2019; |
|
dc.subject |
м’ясопереробне підприємство, маркетингові дослідження, профіль споживача, лояльність споживача, торгівельна марка. |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Шляхи підвищення лояльності споживача до торгівельної марки м’ясопереробного підприємства на місцевому рівні |
ru |
dc.title.alternative |
WAYS OF INCREASING CONSUMER LOYALTY TO THE TRADE MARK OF A MEAT-PROCESSING ENTERPRISE AT LOCAL LEVEL |
ru |
dc.type |
Article |
ru |