DSpace Repository

Проблеми впровадження інновацій у харчовій промисловості

Show simple item record

dc.contributor.author Новікова, Наталія
dc.contributor.author Ряполова, Ірина
dc.date.accessioned 2020-06-09T08:48:48Z
dc.date.available 2020-06-09T08:48:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Новікова Н. В. Проблеми впровадження інновацій у харчовій промисловості. / Н. В. Новікова, І. О. Ряполова // Вісник Херсонського національного технічного університету. – Херсон, 2020. –№ 1(72), Ч. 1, С. 117–122 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3606
dc.description.abstract Встановлено, що механізм впровадження технологічних інновацій передбачає початкові витрати на відповідні маркетингові дослідження, які є підґрунтям з’ясування потреби в певній продукції. З’ясовано, що попит на певну продукцію на його еволюційні чи революційні зміни сприяють виникненню попиту на технології та обладнання. Таким чином, харчові підприємства, розвиваючи споживчий ринок та стимулюючи певні уподобання споживачів, потрапляють у коло зміни потреб, яке і змушує підприємства впроваджувати технологічні інновації. Визначено, що механізм впровадження технологічних інновацій повинен містити у собі і організаційну, і технологічну частини, у результаті чого можна уникнути помилок у виборі обладнання та технології, як технологічного характеру так і маркетингового. Доведено, що технологічні інновації є чинником подальшого розвитку продуктових інновацій, які у свою чергу сприяють формуванню інфраструктурних та маркетингових інновацій . Встановлено, що питома вага підприємств, які взагалі займаються інноваціями є досить стабільною, проте загальна сума витрат поступово зростає, у тому числі й витрати на придбання нових технологій та обладнання. Інноваційна діяльність на підприємствах, особливо харчової промисловості, потребує якісно нового підходу. Вона повинна бути не одиничним актом впровадження будь-якого типу інновації, а стратегічно орієнтованою системою заходів з розробки, впровадження, освоєння, виробництва, комерціалізації та оцінки ефективності інновацій. З'ясовано, що в цілому інновації у харчовій промисловості у більшості випадків мають косметичний характер, а не кардинальний (має місце псевдоінновація). Але попри цього доведено що технологічні інновації є каталізатором інших інновацій — продуктових, інфраструктурних, маркетингових, що створює системність інновацій на підприємствах. Визначено, що технологічні інновації можна поділити за терміновістю впровадження. При цьому для підприємств харчової промисловості найбільш розповсюдженими є короткотермінові та середньотермінові інновації. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський національний технічний університет ru
dc.subject харчова промисловість
dc.subject проблеми технологічних інновацій
dc.subject терміновість впровадження інновацій
dc.subject innovation
dc.subject technological innovation
dc.subject food industry
dc.subject problems of technological innovation
dc.subject urgency of innovation
dc.subject інновації ru
dc.subject технологічні інновації ru
dc.subject Кафедра інженерії харчового виробництва ru
dc.title Проблеми впровадження інновацій у харчовій промисловості ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account