Репозиторий Dspace

Використання цифрових інструментів Google для розвитку туристичного бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Димова, Ганна
dc.contributor.author Дяк, Діана
dc.date.accessioned 2020-05-20T22:07:31Z
dc.date.available 2020-05-20T22:07:31Z
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.citation Димова, Г., Дяк, Д. Використання цифрових інструментів Google для розвитку туристичного бізнесу. Сучасна молодь в світі інформаційних технологій: матеріали I Всеукр. наук. практ. інтернет-конф. молодих вчених та здобувачів вищої освіти, присвяченої Дню науки м. Херсон, 15 травня 2020 р. Херсон, 2020. С. 99-104
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3379
dc.description.abstract Сучасні Internet-технології дозволяють створити бізнес-платформи нового покоління, що базуються на принципах клієнтоорієнтованості, інтерактивності та інноваційних комп’ютерних технологіях. В роботі аналізуються підходи до аналізу відвідуваності сайтів турфірм, демонструється використання цифрових інструментів Google як аналізаторів поведінки споживачів. Google Analytics дозволяють складати звіти з деталізацією кожного візиту для отримання чітких уявлень про потенційних клієнтів туристичного бізнесу. ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет
dc.subject Web-аналіз
dc.subject Google Analytics
dc.subject конверсії
dc.subject карта поведінки
dc.subject туристичний бізнес ru
dc.subject Кафедра прикладної математики та економічної кібернетики ru
dc.title Використання цифрових інструментів Google для розвитку туристичного бізнесу ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись