00 DSpace/Manakin Repository

КАВОВА ІНДУСТРІЯ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карнаушенко, Алла Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-05-16T03:45:40Z
dc.date.available 2020-05-16T03:45:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карнаушенко А.С. Кавова індустрія в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 2 (19). C.103-109/ ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3319
dc.description.abstract Багато людей сьогодення мають прискорений ритм життя, який потребує постійного тримання його в тонусі. Кава – це саме той напій, який поєднує в собі та надає людині ефект бадьорості та смакове задоволення. Крім цього кава – це високорентабельний бізнес, який дозволяє власнику невеликої кав’ярні повернути через 2-3 р. вкладені кошти. З підвищенням популярності та культури споживання кави, в повсякденне життя людини ввійшли заклади громадського харчування, які спеціалізуються на приготуванні особливої, креативної кавового напою. В дослідженні здійснено спостереження та аналіз цін на два найпопулярніші сорти кави (Арабіку та Робусту) на світових товарних біржах, а також виявлено три основні фактори, які впливають на коливання цін на кавові зерна. Про аналізувавши ціну на каву на біржах можна виділити чотири рушійні сили, які сприяють підвищенню роздрібного споживання натуральної кави в світі, а саме: прискорений ритм життя; зростання популярності кави серед «мілленіалів»; зростання кількості кав’ярень та кафе в усьому світі; збільшення роздрібних продажів кави. Прослідковано динаміку виробництва та імпорту кави в Україні та встановлено залежність між збільшенням попиту на каву серед споживачів та зростанням кількості закладів громадського харчування. Проаналізовано кількість суб’єктів господарювання за видом економічної діяльності секції I «Тимчасове розміщення й організація харчування» в Україні за період з 2012р. по 2018 р. Досліджено обсяг реалізованих послуг за видом економічної діяльності секції I «Тимчасове розміщення й організація харчування» за період з 2017р. по 2019 р. Проаналізовано обсяги споживання кави в Україні та світі. Розглянуто регіональний аспект розвитку кавового бізнесу в Україні. ru
dc.description.abstract Many people today have an accelerated rhythm of life that needs to be constantly kept in tune. Coffee is the drink that combines and gives a person the effect of cheerfulness and taste pleasure. Coffee is considered one of the most popular products in the world. Today, coffee is one of the most popular and marketed products in the world, ranked second in the world in terms of turnover, after energy, ahead of weapons and high technology. In addition, coffee is a highly profitable business that allows the owner of a small coffee shop to pay back in 2-3 years. With the increasing popularity and culture of coffee consumption, public catering establishments specializing in the preparation of a special, creative coffee beverage are included in the daily life of a person. The study monitors and analyzes the prices of two of the most popular coffee varieties (Arabica and Robusta) on world commodity exchanges, as well as identifies three major factors that influence fluctuations in the price of coffee beans. About analyzing the price of coffee on the exchanges can be identified four driving forces that contribute to increasing the retail consumption of natural coffee in the world, namely: accelerated pace of life; growing popularity of coffee among "millennials"; the increasing number of cafes and cafes worldwide; increase in retail coffee sales. The dynamics of coffee production and import in Ukraine has been traced and a correlation has been established between the increase in demand for coffee among consumers and the increase in the number of catering establishments. Analyzing the import of coffee in 2018 compared to 2017, volumes increased by 28.6%. The number of economic entities by type of economic activity of section I "Temporary accommodation and catering" in Ukraine for the period from 2012 is analyzed. to 2018 The volume of services provided by type of economic activity of section I "Temporary accommodation and catering" for the period from 2017 is investigated. 2019 Coffee Shop Visitors are Targeted: People between the ages of 18 and 30 who prefer new establishments and trends to combine delicious coffee and take cool photos for their social networking profile. The volume of coffee consumption in Ukraine and in the world is analyzed. The regional aspect of development of the coffee business in Ukraine is considered.
dc.language.iso other ru
dc.publisher Класичний приватний університет ru
dc.subject кавовий бізнес ru
dc.subject кавова індустрія ru
dc.subject підприємництво ru
dc.subject інтернет-торгівля ru
dc.subject кавові зерна ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title КАВОВА ІНДУСТРІЯ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ru
dc.title.alternative THE COFFEE INDUSTRY IN UKRAINE: THE CURRENT SITUATION AND THE PROSPECTS OF DEVELOPMENT ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу