00 DSpace/Manakin Repository
Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК
Ввійти
русский
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Наукові фахові видання ХДАЕУ
→
Таврійський науковий вісник. Серія: Сільськогосподарські науки
→
2012
→
ТНВ. - 2012. - Вип. 78
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК
Бурова, О.М.
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/2200
Дата:
2012
Короткий опис(реферат):
Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії агромаркетинг. Виділено та проаналізовано галузеві проблеми й особливості маркетингу в агропромислових підприємствах.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
39.pdf
Розмір:
206.2Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
ТНВ. - 2012. - Вип. 78
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися