dc.contributor.author |
Бурова, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-09T17:01:52Z |
|
dc.date.available |
2020-04-09T17:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Бурова, О.М. Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК [Текст] / О. М. Бурова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 187-193. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2200 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії агромаркетинг. Виділено та проаналізовано галузеві проблеми й особливості маркетингу в агропромислових підприємствах. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" |
ru |
dc.title |
Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК |
ru |
dc.type |
Article |
ru |