dc.contributor.author |
Сакун, Аліна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-05T10:03:50Z |
|
dc.date.available |
2020-04-05T10:03:50Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Сакун А.Ж. Сучасні маркетингові заходи в аграрному секторі. Науково-теоретичний журнал “Наука й економіка”. Хмельницький. 2015. С.64-68 |
ru |
dc.identifier.issn |
2072-6791 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1941 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню наукових підходів до визначення маркетингу в аграрному виробництві як самостійного напряму теорії сучасного маркетингу, що передбачає вивчення, прогнозування та здійснення підприємницької діяльності господарюючих суб'єктів ринку в області виробництва, переробки, зберігання, транспортування та реалізації сільськогосподарської продукції з метою отримання максимального прибутку і максимального задоволення потреб споживачів цієї
продукції. Запропоновано рекомендації щодо формування й розвитку маркетингової діяльності в аграрному секторі. Виділено головні його особливості відповідно до специфіки сільськогосподарського виробництва. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Науково-теоретичний журнал “Наука й економіка” |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
3 (39); |
|
dc.subject |
маркетинг, агромаркетинг, агробізнес, сільськогосподарські підприємства, виробничо-збутова діяльність, інфраструктура |
ru |
dc.subject |
Кафедра обліку і оподаткування |
ru |
dc.title |
Сучасні маркетингові заходи в аграрному секторі |
ru |
dc.type |
Article |
ru |