Репозиторий Dspace

Сучасні маркетингові заходи в аграрному секторі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.date.accessioned 2020-04-05T10:03:50Z
dc.date.available 2020-04-05T10:03:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сакун А.Ж. Сучасні маркетингові заходи в аграрному секторі. Науково-теоретичний журнал “Наука й економіка”. Хмельницький. 2015. С.64-68 ru
dc.identifier.issn 2072-6791
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1941
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню наукових підходів до визначення маркетингу в аграрному виробництві як самостійного напряму теорії сучасного маркетингу, що передбачає вивчення, прогнозування та здійснення підприємницької діяльності господарюючих суб'єктів ринку в області виробництва, переробки, зберігання, транспортування та реалізації сільськогосподарської продукції з метою отримання максимального прибутку і максимального задоволення потреб споживачів цієї продукції. Запропоновано рекомендації щодо формування й розвитку маркетингової діяльності в аграрному секторі. Виділено головні його особливості відповідно до специфіки сільськогосподарського виробництва. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Науково-теоретичний журнал “Наука й економіка” ru
dc.relation.ispartofseries 3 (39);
dc.subject маркетинг, агромаркетинг, агробізнес, сільськогосподарські підприємства, виробничо-збутова діяльність, інфраструктура ru
dc.subject Кафедра обліку і оподаткування ru
dc.title Сучасні маркетингові заходи в аграрному секторі ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись