DSpace Repository

Особливості маркетингу агротуристичного продукту

Show simple item record

dc.contributor.author Дуга, В.О.
dc.date.accessioned 2020-04-01T20:04:55Z
dc.date.available 2020-04-01T20:04:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дуга В. О. Особливості маркетингу агротуристичного продукту [Електронний ресурс] / В. О. Дуга // Інфраструктура ринку. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/37_2019_ukr/35.pdf. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1824
dc.description.abstract У статті розкрито сутність маркетингу в агротуризмі. Розглянуто складники агротуристичного продукту, його специфічні особливості та принципи успішної реалізації. Зазначено, що створення агротуристичного продукту й успішне його просування на ринку послуг засноване на комплексі маркетингових досліджень, який включає такі складники, як продукт, ціна на нього, популяризація, дистрибуція, людський фактор. Вказано причини, що заважають приватному агротуристичному сектору індивідуально та ефективно використовувати маркетингові інструменти у функціонуванні та розвитку свого бізнесу. Запропоновано напрями впровадження ефективної маркетингової діяльності, наголошено на важливості розвитку агротуризму на державному рівні шляхом продуманої політики, регіонального і місцевого планування, впровадження ефективної маркетингової діяльності. Зазначено, що такі заходи дадуть змогу покращити прибутковість бізнесу, залучити й утримати нових споживачів послуг, значно поліпшити відносини з ними, сформувати рекламний образ агрооселі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій ru
dc.subject підприємницька діяльність en
dc.subject агротуристичний продукт
dc.subject маркетинговий комплекс
dc.subject agrotourism
dc.subject farm stay
dc.subject business activity
dc.subject agrotourist product
dc.subject marketing complex
dc.subject агротуризм ru
dc.subject агрооселя ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Особливості маркетингу агротуристичного продукту ru
dc.title.alternative Features of marketing of an agrotourist product ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account