DSpace Repository

ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Берегова, Галина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-04-01T13:07:26Z
dc.date.available 2020-04-01T13:07:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2072-1692
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1805
dc.description Нова соціокультурна реальність вимагає, відповідно, і нового рівня рефлексії поняття «освіта», змісту, соціокультурних особливостей, визначення сучасного аксіологічного підґрунтя освіти, ролі й місця освіти в суспільстві XXI ст. та перспектив її розвитку. Тому нині найважливішого значення набуває питання про становлення сучасних методологічних засад такої галузі дослідження, як філософія освіти, що є основою для здійснення комплексного підходу до вирішення проблем сучасної вищої школи. Безумовно, сутність філософсько-освітнього процесу найбільш повно розкривається в історичному контексті, де філософія освіти постає як важливий компонент систем усіх видатних мислителів, яскраво демонструючи свій гуманістично- культуротворчий потенціал, а отже, може бути успішно використана в пошуках нових філософсько-освітніх парадигм. Виділення невирішених раніше ru
dc.description.abstract У статті зроблено огляд значущості філософії освіти в історичному контексті. Акцентовано увагу на потенційних можливостях теорій філософії освіти як галузі філософського знання в історичній ретроспективі. Визначено ідейну сутність основних спрямувань і течій філософії освіти, що містять низку поглядів на освіту й виховання й можуть бути використаними сучасними освітянами в розробці нових освітньо- філософських систем і парадигм. Стверджується значущість філософії освіти як дослідницької галузі педагогіки в сучасному інформаційному суспільстві, котра покликана вирішувати найважливіші завдання в стратегії виживання людства – забезпечення новому поколінню повноцінного життя, успішної соціалізації нових громадян суспільства в умовах інформаційної майбутності ru
dc.publisher Гуманітарний вісник ЗДІА. 2016. № 65 ru
dc.relation.ispartofseries Філософія;
dc.subject філософія освіти, виховання, педагогіка, історична ретроспектива, освітньо-виховний процес, соціокультурна реальність ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ ru
dc.title.alternative THE IMPORTANCE OF PHILOSOPHY OF EDUCATION IN HISTORICAL CONTEXT ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account