dc.contributor.author |
Адвокатова, Н. |
|
dc.contributor.author |
Боярчук, А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-31T13:34:50Z |
|
dc.date.available |
2020-03-31T13:34:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Адвокатова Н.О., Боярчук А.І. Інструментарій міжнародного маркетингу для сучасного аналізу глобальних ринків. Фінансовий простір 2019. № 2 (34). С.101-109. DOI: https://doi.org/10.18371/fp.2(34).2019.183580 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1633 |
|
dc.description.abstract |
Теоретична концепція маркетингу досить швидко перестала задовольняти потреби підприємців, що призвело до появи нових сучасних концепцій міжнародного та глобального маркетингу. З появою нових маркетингових підходів досить часто
фахівці у цій сфері зосереджують свою увагу на застарілих функціональних елементах, інструментах та задачах і недостатньо приділяють увагу вивченню та якісному аналізу циклічних економічних процесів, про які забувати не можна у зв’язку із їх безпосереднім впливом на зміни у світовій економіці та стан глобального ринку. Тому застосування сучасного та дієвого інструментарію міжнародного маркетингу для досліджень глобальних ринків залишається актуальним сьогодення. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.subject |
міжнародний маркетинг |
ru |
dc.subject |
глобальний ринок |
ru |
dc.subject |
сегментація |
ru |
dc.subject |
інструменти маркетингу |
ru |
dc.subject |
глобальний продукт |
ru |
dc.subject |
економічний процес |
ru |
dc.subject |
циклічність |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
ІНСТРУМЕНТАРІЙ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО АНАЛІЗУ ГЛОБАЛЬНИХ РИНКІВ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |