00 DSpace/Manakin Repository

ІНСТРУМЕНТАРІЙ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО АНАЛІЗУ ГЛОБАЛЬНИХ РИНКІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Адвокатова, Н.
dc.contributor.author Боярчук, А.
dc.date.accessioned 2020-03-31T13:34:50Z
dc.date.available 2020-03-31T13:34:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Адвокатова Н.О., Боярчук А.І. Інструментарій міжнародного маркетингу для сучасного аналізу глобальних ринків. Фінансовий простір 2019. № 2 (34). С.101-109. DOI: https://doi.org/10.18371/fp.2(34).2019.183580 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1633
dc.description.abstract Теоретична концепція маркетингу досить швидко перестала задовольняти потреби підприємців, що призвело до появи нових сучасних концепцій міжнародного та глобального маркетингу. З появою нових маркетингових підходів досить часто фахівці у цій сфері зосереджують свою увагу на застарілих функціональних елементах, інструментах та задачах і недостатньо приділяють увагу вивченню та якісному аналізу циклічних економічних процесів, про які забувати не можна у зв’язку із їх безпосереднім впливом на зміни у світовій економіці та стан глобального ринку. Тому застосування сучасного та дієвого інструментарію міжнародного маркетингу для досліджень глобальних ринків залишається актуальним сьогодення. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject міжнародний маркетинг ru
dc.subject глобальний ринок ru
dc.subject сегментація ru
dc.subject інструменти маркетингу ru
dc.subject глобальний продукт ru
dc.subject економічний процес ru
dc.subject циклічність ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title ІНСТРУМЕНТАРІЙ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО АНАЛІЗУ ГЛОБАЛЬНИХ РИНКІВ ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу