DSpace Repository

Бренд України в глобалізованому світі: визначення перспективних образів

Show simple item record

dc.contributor.author Кирилов, Ю. Є.
dc.date.accessioned 2020-03-25T20:49:38Z
dc.date.available 2020-03-25T20:49:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кирилов Ю.Є. Бренд України в глобалізованому світі: визначення перспективних образів / Ю.Є. Кирилов // Таврійський науковий вісник. – Херсон: Грінь Д.С., 2013.– Вип.85. – С. 254-261 ru
dc.identifier.issn 2226-0099
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1413
dc.description.abstract У статті обґрунтовується значення та потреба національного брендингу в умовах глобалізації. У ній представлені результати досліджень іміджу нашої країни у світі. Він розглядає можливі варіанти та напрями національного брендингу України та пропонує перспективні образи її подальшого розвитку у глобалізованому світі ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» ru
dc.subject Кафедра публічного управління та адміністрування ru
dc.title Бренд України в глобалізованому світі: визначення перспективних образів ru
dc.title.alternative Ukraine’s brand in the globalized world: determining perspective images ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account