dc.contributor.author |
Кирилов, Ю. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-25T20:49:38Z |
|
dc.date.available |
2020-03-25T20:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилов Ю.Є. Бренд України в глобалізованому світі: визначення перспективних образів / Ю.Є. Кирилов // Таврійський науковий вісник. – Херсон: Грінь Д.С., 2013.– Вип.85. – С. 254-261 |
ru |
dc.identifier.issn |
2226-0099 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1413 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовується значення та потреба національного брендингу в умовах глобалізації. У ній представлені результати досліджень іміджу нашої країни у світі. Він розглядає можливі варіанти та напрями національного брендингу України та пропонує перспективні образи її подальшого розвитку у глобалізованому світі |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» |
ru |
dc.subject |
Кафедра публічного управління та адміністрування |
ru |
dc.title |
Бренд України в глобалізованому світі: визначення перспективних образів |
ru |
dc.title.alternative |
Ukraine’s brand in the globalized world: determining perspective images |
ru |
dc.type |
Article |
ru |