Репозиторий Dspace

Сторітелінг як ефективний інструмент сучасних маркетингових комунікацій.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Базака, Роман Вікторович
dc.date.accessioned 2025-12-01T19:02:12Z
dc.date.available 2025-12-01T19:02:12Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11438
dc.title Сторітелінг як ефективний інструмент сучасних маркетингових комунікацій. ru
dc.title.alternative Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: Маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий АСПЕКТИ : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 19 березня 2025 р. Київ: Академія праці, соціальних відносин та туризму / За заг. ред.: Н.В. Писаренко, В.Б. Сухомлин, – Київ. 2025. С.143–145. ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись