Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрикаленко, Євген, Алла, Олег, Ганна Стрикаленко, Шалар, Шалар | |
dc.date.accessioned | 2025-08-15T12:49:57Z | |
dc.date.available | 2025-08-15T12:49:57Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15. Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Випуск 3 (175) 24. – С. 185-190 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11262 | |
dc.description.abstract | Передумовою успіху в будь-якій справі є сформованість спонукальної сфери, розвиток якої потребує цілеспрямованого педагогічного впливу. На сучасному етапі гідним уваги є ряд питань, які стосуються фізичного розвитку та фізичної підготовленості підростаючого покоління. Незалежно від того ким стане дитина, де буде працювати, вчителі завжди повинні проявляти високе громадянське почуття відповідальності за долю підростаючого покоління. В статті аналізується основні мотиваційні чинники, які дозволять підвищити інтерес та зацікавленість школярів до виконання завдань на заняттях фізичною культурою. Було проведення анкетування школярів з метою визначення мотивів, які спонукають для відвідування дистанційних занять з фізичної культури, а також є мотивуючим чинником до активної рухової діяльності школярів. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | ru |
dc.subject | школярі, мотивація, інтерес, дистанційне навчання, фізичне виховання, військовий стан | ru |
dc.title | Мотивація до занять фізичною культурою в дистанційних умовах під час військового стану в Україні. | ru |
dc.type | Article | ru |