Description:
еоретична підготовка на етапі попередньої базової підготовки стрільців є важливою складовою розвитку спортсменів. Вона спрямована на надання необхідних знань, які створюють основу для подальшого вдосконалення технічних і тактичних навичок. На цьому етапі стрільці вивчають основи теорії стрільби, правила техніки безпеки, базові принципи анатомії та фізіології, що допомагають зрозуміти, як функціонує тіло під час виконання стрілецьких вправ. Мета дослідження – удосконалення рівня теоретичної підготовленості стрільців з гвинтівки на етапі попередньої базової підготовки шляхом застосування інтерактивних засобів теоретичної підготовки. В роботі були застосовані методи теоретичного рівня дослідження: аналіз, порівняння, індукція, дедукція, систематизація та узагальнення науково-методичної літератури; методи емпіричного рівня дослідження та методи математичної статистики. Результати роботи. На формувальному етапі дослідження в експериментальній групі результат за розділом «Історія стрільби з гвинтівки» був на 0,83 бали (р<0,05) більшим порівняно з контрольною групою, за розділом «Правила безпеки та етика стрільби» – на 0,72 бала (р<0,05), за розділом «Технічні аспекти стрільби з гвинтівки» – на 1,29 бала (р<0,05), за розділом «Фізична підготовка та тренування» – на 1,03 бала (р<0,05), за розділом «Змагальна діяльність у стрільбі з гвинтівки» – на 1,10 бала (р<0,05), за розділом «Гігієна та режим стрільця» – на 0,78 бала (р<0,05), за розділом «Матеріально-технічне забезпечення» – на 0,76 бала (р<0,05). Висновки. Результати педагогічного експерименту демонструють суттєві переваги використання інтерактивних засобів в теоретичній підготовці стрільців у порівнянні з традиційними методами навчання.