DSpace Repository

Залучення гостей до ресторану: роль медіа та інтернет-маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Жуковська, Анастасія
dc.contributor.author Дуга, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-07-03T10:42:13Z
dc.date.available 2025-07-03T10:42:13Z
dc.date.issued 2024-05-23
dc.identifier.citation Жуковська А.О., Дуга В.О. Залучення гостей до ресторану: роль медіа та інтернет-маркетингу. Сучасні тренди, реалії і перспективи розвитку туризму та готельно-ресторанної справи: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький – Меджибіж, 23-24 травня 2024 р.). Хмельницький – Меджибіж: Хмельницький національний університет, 2024. С. 107-108. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11149
dc.description.abstract Конкуренція між підприємствами в галузі гастрономії стає все більш загостреною і рестораторам доводиться активно використовувати різноманітні стратегії для залучення клієнтів. Одними із ключових інструментів у цьому процесі є медіа та інтернет-маркетинг. Сучасні гості закладів ресторанного господарства активно користуються онлайн-ресурсами для пошуку нових місць для відпочинку і приймання їжі, тому використання цих інструментів стає важливою складовою успішної рекламної стратегії підприємств; Competition between businesses in the gastronomy industry is becoming increasingly fierce and restaurateurs have to actively use various strategies to attract customers. One of the key tools in this process is media and online marketing. Modern guests of restaurant establishments actively use online resources to search for new places to relax and eat, so the use of these tools is becoming an important component of a successful advertising strategy for businesses. ru
dc.publisher Хмельницький національний університет ru
dc.subject залучення гостей ru
dc.subject конкуренція ru
dc.subject рекламна стратегія ru
dc.subject інтернет-маркетинг ru
dc.subject онлайн-стратегія ресторану ru
dc.subject присутність ru
dc.subject соціальні мережі ru
dc.subject контент ru
dc.subject відгуки ru
dc.subject впізнаваність бренду ru
dc.subject гастрономічний ринок ru
dc.subject готельно-ресторанний бізнес ru
dc.subject HORECA ru
dc.subject зміцнення позицій ru
dc.subject цільова аудиторія ru
dc.subject збільшення потоків ru
dc.subject кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.subject guest attraction ru
dc.subject competition ru
dc.subject advertising strategy ru
dc.subject internet marketing ru
dc.subject online restaurant strategy ru
dc.subject presence ru
dc.subject social networks ru
dc.subject content ru
dc.subject reviews ru
dc.subject brand awareness ru
dc.subject gastronomic market ru
dc.subject hotel and restaurant business ru
dc.subject strengthening positions ru
dc.subject target audience ru
dc.subject increase flows ru
dc.subject department of hotel and restaurant and tourism business ru
dc.title Залучення гостей до ресторану: роль медіа та інтернет-маркетингу ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account