dc.contributor.author |
Жуковська, Анастасія |
|
dc.contributor.author |
Дуга, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-03T10:42:13Z |
|
dc.date.available |
2025-07-03T10:42:13Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-23 |
|
dc.identifier.citation |
Жуковська А.О., Дуга В.О. Залучення гостей до ресторану: роль медіа та інтернет-маркетингу. Сучасні тренди, реалії і перспективи розвитку туризму та готельно-ресторанної справи: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький – Меджибіж, 23-24 травня 2024 р.). Хмельницький – Меджибіж: Хмельницький національний університет, 2024. С. 107-108. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/11149 |
|
dc.description.abstract |
Конкуренція між підприємствами в галузі гастрономії стає все більш загостреною і рестораторам доводиться активно використовувати різноманітні стратегії для залучення клієнтів. Одними із ключових інструментів у цьому процесі є медіа та інтернет-маркетинг. Сучасні гості закладів ресторанного господарства активно користуються онлайн-ресурсами для пошуку нових місць для відпочинку і приймання їжі, тому використання цих інструментів стає важливою складовою успішної рекламної стратегії підприємств;
Competition between businesses in the gastronomy industry is becoming increasingly fierce and restaurateurs have to actively use various strategies to attract customers. One of the key tools in this process is media and online marketing. Modern guests of restaurant establishments actively use online resources to search for new places to relax and eat, so
the use of these tools is becoming an important component of a successful advertising strategy for businesses. |
ru |
dc.publisher |
Хмельницький національний університет |
ru |
dc.subject |
залучення гостей |
ru |
dc.subject |
конкуренція |
ru |
dc.subject |
рекламна стратегія |
ru |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
ru |
dc.subject |
онлайн-стратегія ресторану |
ru |
dc.subject |
присутність |
ru |
dc.subject |
соціальні мережі |
ru |
dc.subject |
контент |
ru |
dc.subject |
відгуки |
ru |
dc.subject |
впізнаваність бренду |
ru |
dc.subject |
гастрономічний ринок |
ru |
dc.subject |
готельно-ресторанний бізнес |
ru |
dc.subject |
HORECA |
ru |
dc.subject |
зміцнення позицій |
ru |
dc.subject |
цільова аудиторія |
ru |
dc.subject |
збільшення потоків |
ru |
dc.subject |
кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.subject |
guest attraction |
ru |
dc.subject |
competition |
ru |
dc.subject |
advertising strategy |
ru |
dc.subject |
internet marketing |
ru |
dc.subject |
online restaurant strategy |
ru |
dc.subject |
presence |
ru |
dc.subject |
social networks |
ru |
dc.subject |
content |
ru |
dc.subject |
reviews |
ru |
dc.subject |
brand awareness |
ru |
dc.subject |
gastronomic market |
ru |
dc.subject |
hotel and restaurant business |
ru |
dc.subject |
strengthening positions |
ru |
dc.subject |
target audience |
ru |
dc.subject |
increase flows |
ru |
dc.subject |
department of hotel and restaurant and tourism business |
ru |
dc.title |
Залучення гостей до ресторану: роль медіа та інтернет-маркетингу |
ru |