dc.contributor.author |
Клішина, Альона |
|
dc.contributor.author |
Дуга, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-03T09:37:45Z |
|
dc.date.available |
2025-07-03T09:37:45Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-23 |
|
dc.identifier.citation |
Клішина А.А., Дуга В.О. Підвищення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах сфери HORECA. Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. (Херсон-Кропивницький, 23 квітня 2024 р.) / за ред. доц. Нікітенко К.С. Херсон-Кропивницький: ХДАЕУ, 2024. С. 151-153. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/11147 |
|
dc.description.abstract |
Готельно-ресторанний сектор – важлива складова сфери обслуговування
та туризму, яка робить значний внесок в економіку країни та позитивно впливає
на економічний розвиток регіонів. Успішна діяльність та розвиток підприємств
сфери HoReCa потребує постійного удосконалення культури та якості
обслуговування споживачів. Адже проблема підвищення культури та якості
обслуговування зараз постає не тільки перед великими корпоративними
установами, а й перед невеликими готельно-ресторанними підприємствами. Формування культури та якості обслуговування передбачає злагоджену
діяльність персоналу, що спрямована на забезпечення комфорту гостей, їх
задоволення від проживання, харчування, розваг та інших організованих
заходів. Передумовами формування високої культури та якості обслуговування
є належний рівень організаційної та корпоративної культури, а також відмінна
якість продукції та послуг;
The hotel and restaurant sector is an important component of the service
and tourism industry, which makes a significant contribution to the country's economy and has a positive impact on the economic development of the regions. The successful operation and development of HoReCa enterprises requires continuous improvement of the culture and quality of customer service. After all, the problem of improving the culture and quality of service is now faced not only by large corporate institutions, but also by small hotel and restaurant enterprises. The formation of a culture and quality of service involves coordinated
activities of the staff aimed at ensuring the comfort of guests, their
satisfaction with accommodation, food, entertainment and other organized activities. The prerequisites for the formation of a high culture and quality of service
are an appropriate level of organizational and corporate culture, as well as excellent
quality of products and services. |
ru |
dc.publisher |
ХДАЕУ |
ru |
dc.subject |
якість |
ru |
dc.subject |
культура обслуговування |
ru |
dc.subject |
готельно-ресторанний бізнес |
ru |
dc.subject |
HORECA |
ru |
dc.subject |
сервіс |
ru |
dc.subject |
обслуговування |
ru |
dc.subject |
конкурентне бізнес-середовище |
ru |
dc.subject |
персонал |
ru |
dc.subject |
організаційна культура |
ru |
dc.subject |
кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.subject |
quality |
ru |
dc.subject |
service culture |
ru |
dc.subject |
hotel and restaurant business |
ru |
dc.subject |
service |
ru |
dc.subject |
competitive business environment |
ru |
dc.subject |
personnel |
ru |
dc.subject |
organizational culture |
ru |
dc.subject |
department of hotel and restaurant and tourism business |
ru |
dc.title |
Підвищення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах сфери HoReCa |
ru |