DSpace Repository

Підвищення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах сфери HoReCa

Show simple item record

dc.contributor.author Клішина, Альона
dc.contributor.author Дуга, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-07-03T09:37:45Z
dc.date.available 2025-07-03T09:37:45Z
dc.date.issued 2024-04-23
dc.identifier.citation Клішина А.А., Дуга В.О. Підвищення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах сфери HORECA. Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук. – практ. конф. (Херсон-Кропивницький, 23 квітня 2024 р.) / за ред. доц. Нікітенко К.С. Херсон-Кропивницький: ХДАЕУ, 2024. С. 151-153. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11147
dc.description.abstract Готельно-ресторанний сектор – важлива складова сфери обслуговування та туризму, яка робить значний внесок в економіку країни та позитивно впливає на економічний розвиток регіонів. Успішна діяльність та розвиток підприємств сфери HoReCa потребує постійного удосконалення культури та якості обслуговування споживачів. Адже проблема підвищення культури та якості обслуговування зараз постає не тільки перед великими корпоративними установами, а й перед невеликими готельно-ресторанними підприємствами. Формування культури та якості обслуговування передбачає злагоджену діяльність персоналу, що спрямована на забезпечення комфорту гостей, їх задоволення від проживання, харчування, розваг та інших організованих заходів. Передумовами формування високої культури та якості обслуговування є належний рівень організаційної та корпоративної культури, а також відмінна якість продукції та послуг; The hotel and restaurant sector is an important component of the service and tourism industry, which makes a significant contribution to the country's economy and has a positive impact on the economic development of the regions. The successful operation and development of HoReCa enterprises requires continuous improvement of the culture and quality of customer service. After all, the problem of improving the culture and quality of service is now faced not only by large corporate institutions, but also by small hotel and restaurant enterprises. The formation of a culture and quality of service involves coordinated activities of the staff aimed at ensuring the comfort of guests, their satisfaction with accommodation, food, entertainment and other organized activities. The prerequisites for the formation of a high culture and quality of service are an appropriate level of organizational and corporate culture, as well as excellent quality of products and services. ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject якість ru
dc.subject культура обслуговування ru
dc.subject готельно-ресторанний бізнес ru
dc.subject HORECA ru
dc.subject сервіс ru
dc.subject обслуговування ru
dc.subject конкурентне бізнес-середовище ru
dc.subject персонал ru
dc.subject організаційна культура ru
dc.subject кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.subject quality ru
dc.subject service culture ru
dc.subject hotel and restaurant business ru
dc.subject service ru
dc.subject competitive business environment ru
dc.subject personnel ru
dc.subject organizational culture ru
dc.subject department of hotel and restaurant and tourism business ru
dc.title Підвищення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах сфери HoReCa ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account