dc.contributor.author |
Попова, Марія |
|
dc.contributor.author |
Дуга, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-28T14:22:27Z |
|
dc.date.available |
2025-06-28T14:22:27Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-25 |
|
dc.identifier.citation |
Попова М.О., Дуга В.О. Соціальна відповідальність готельно-ресторанного бізнесу під час війни. Міждисциплінарні наукові студії 2025: матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (25 квітня 2025 р., м. Херсон-Кропивницький) / за ред. Н. В. Кириченко, Л. В. Кононенко, Ю. Л. Главацької та ін. Херсон-Кропивницький, 2025. С.117-120. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/11136 |
|
dc.description.abstract |
Через повномасштабне вторгнення росії в Україну відбулось багато змін
в усіх сферах українського суспільства, війна кардинально змінила звичний
уклад життя, зі значними викликами зіткнувся національний бізнес. Особливо
гостро ці зміни відчули на собі підприємства готельно-ресторанної індустрії,
що у мирний час традиційно орієнтувалися на задоволення потреб клієнтів у
комфортному проживанні, якісному харчуванні, організації дозвілля та
наданні різноманітних сервісів. В умовах жорстокої війни ця галузь
еволюціонувала, перетворившись з простого економічного суб'єкта на важливу
частину соціальної інфраструктури, відіграючи ключову роль у підтримці
життєдіяльності суспільства;
Many changes have taken place due to a full -scale invasion of Russia into Ukraine
In all spheres of Ukrainian society, the war has dramatically changed the usual
The way of life, with significant challenges, was encountered by national business. Especially
These changes have felt the hotel and restaurant industry,
that in peacetime traditionally focused on meeting the needs of customers in
comfortable residence, quality nutrition, leisure organization and
Providing a variety of services. In the face of a brutal war this industry
has evolved by turning from a simple economic entity into an important
part of social infrastructure playing a key role in support
The life of society. |
ru |
dc.publisher |
ХДАЕУ |
ru |
dc.subject |
готельно-ресторанний бізнес |
ru |
dc.subject |
гостинність |
ru |
dc.subject |
війна |
ru |
dc.subject |
HORECA |
ru |
dc.subject |
соціальна відповідальність |
ru |
dc.subject |
підтримка військових |
ru |
dc.subject |
внутрішньо переміщені особи |
ru |
dc.subject |
волонтерство |
ru |
dc.subject |
психологічна підтримка |
ru |
dc.subject |
благодійні ініціативи |
ru |
dc.subject |
"підвішене меню" |
ru |
dc.subject |
імідж |
ru |
dc.subject |
лояльність клієнтів |
ru |
dc.subject |
моральний обов'язок |
ru |
dc.subject |
кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.subject |
hotel and restaurant business |
ru |
dc.subject |
hospitality |
ru |
dc.subject |
war |
ru |
dc.subject |
social responsibility |
ru |
dc.subject |
support for the military |
ru |
dc.subject |
internally displaced persons |
ru |
dc.subject |
volunteering |
ru |
dc.subject |
psychological support |
ru |
dc.subject |
charitable initiatives |
ru |
dc.subject |
"suspended menu" |
ru |
dc.subject |
image |
ru |
dc.subject |
customer loyalty |
ru |
dc.subject |
moral obligation |
ru |
dc.subject |
department of hotel and restaurant and tourism business |
ru |
dc.title |
Соціальна відповідальність готельно-ресторанного бізнесу під час війни |
ru |
dc.title.alternative |
Social responsibility of the hotel and restaurant business during wartime |
ru |