DSpace Repository

СОЦІОЛІНГВІСТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ: ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Совач, Катерина
dc.date.accessioned 2025-06-02T08:28:41Z
dc.date.available 2025-06-02T08:28:41Z
dc.date.issued 2025-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10798
dc.description.abstract У сучасному світі глобалізації вміння висловлюватися іноземною мовою стає ключовою компетенцією. Для того, щоб бути двомовним, людина має бути здатною обговорювати будь-яку тему в будь-якій ситуації, від їжі за столом до виступу на церемоніях. Для досягнення високого рівня мовленнєвих навичок необхідно вміти говорити про абстрактні питання та правильно виражати свої думки в різних умовах з мінімальною кількістю помилок [2, с. 159]. Проте, навіть після тривалого навчання іноземної мови, багато здобувачів важко досягають такого рівня володіння та мають проблеми у вираженні своїх ідей іноземною мовою перед носіями. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject соціолінгвістична компетенція, мотивація, комунікація ru
dc.title СОЦІОЛІНГВІСТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ: ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account