Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Совач, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T08:28:41Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T08:28:41Z | |
dc.date.issued | 2025-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10798 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі глобалізації вміння висловлюватися іноземною мовою стає ключовою компетенцією. Для того, щоб бути двомовним, людина має бути здатною обговорювати будь-яку тему в будь-якій ситуації, від їжі за столом до виступу на церемоніях. Для досягнення високого рівня мовленнєвих навичок необхідно вміти говорити про абстрактні питання та правильно виражати свої думки в різних умовах з мінімальною кількістю помилок [2, с. 159]. Проте, навіть після тривалого навчання іноземної мови, багато здобувачів важко досягають такого рівня володіння та мають проблеми у вираженні своїх ідей іноземною мовою перед носіями. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ХДАЕУ | ru |
dc.subject | соціолінгвістична компетенція, мотивація, комунікація | ru |
dc.title | СОЦІОЛІНГВІСТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ: ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ | ru |
dc.type | Thesis | ru |