Репозиторий Dspace

Соціально-етичний маркетинг банківського сектору

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Міхєєва, А.В.
dc.contributor.author Пристемський, Олександр
dc.date.accessioned 2025-04-26T17:01:55Z
dc.date.available 2025-04-26T17:01:55Z
dc.date.issued 2025-03-27
dc.identifier.citation Міхєєва А.В., Пристемський О.С. Соціально-етичний маркетинг банківського сектору. Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти. Всеукраїнська науково-практична конференція 27 березня 2025 року: Збірник тез доповідей. – Дрогобич: ДВНЗ «ДонНТУ», 2025. С. 197-199. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10660
dc.description.abstract Визначено, що сучасний банківський сектор відіграє важливу роль у розвитку економіки, забезпечуючи фінансову стабільність та підтримуючи різноманітні соціальні ініціативи. Аргументовано, що соціально-етичний маркетинг стає одним із ключових елементів стратегії банків, допомагаючи зміцнювати довіру клієнтів і підвищувати рівень соціальної відповідальності. Досліджені обов'язкові умови застосування концепції соціально-етичного маркетингу. Визначені переваги впровадження СЕМ у банківській сфері. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» ru
dc.subject банківський сектор, економіка, маркетинг, соціально-етичний маркетинг, суспільство ru
dc.title Соціально-етичний маркетинг банківського сектору ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись