dc.contributor.author |
Міхєєва, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Пристемський, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-26T17:01:55Z |
|
dc.date.available |
2025-04-26T17:01:55Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-27 |
|
dc.identifier.citation |
Міхєєва А.В., Пристемський О.С. Соціально-етичний маркетинг банківського сектору. Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти. Всеукраїнська науково-практична конференція 27 березня 2025 року: Збірник тез доповідей. – Дрогобич: ДВНЗ «ДонНТУ», 2025. С. 197-199. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10660 |
|
dc.description.abstract |
Визначено, що сучасний банківський сектор відіграє важливу роль у розвитку економіки,
забезпечуючи фінансову стабільність та підтримуючи різноманітні соціальні
ініціативи. Аргументовано, що соціально-етичний маркетинг стає одним із ключових елементів стратегії
банків, допомагаючи зміцнювати довіру клієнтів і підвищувати рівень
соціальної відповідальності. Досліджені обов'язкові умови застосування концепції соціально-етичного маркетингу. Визначені переваги впровадження СЕМ у банківській сфері. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» |
ru |
dc.subject |
банківський сектор, економіка, маркетинг, соціально-етичний маркетинг, суспільство |
ru |
dc.title |
Соціально-етичний маркетинг банківського сектору |
ru |
dc.type |
Other |
ru |