00 DSpace/Manakin Repository

Ефективність роботи контакт-центру ДПС: аналіз звернень та шляхи вдосконалення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шепель, Інеса
dc.date.accessioned 2025-04-25T12:14:54Z
dc.date.available 2025-04-25T12:14:54Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10655
dc.description.abstract У статті досліджено ефективність функціонування контакт-центру Державної податкової служби (ДПС) України, зокрема його роль у наданні консультаційної підтримки платникам податків. Проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються користувачі, серед яких довгий час очікування, недостатня деталізація відповідей, перевантаженість операторів та обмеженість цифрових каналів комунікації. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Сталий розвиток економіки, 2025, Вип. 2 (53). ru
dc.subject кафедра підприємництва, обліку та фінансів ru
dc.title Ефективність роботи контакт-центру ДПС: аналіз звернень та шляхи вдосконалення ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу