dc.contributor.author |
Шепель, Інеса |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-25T12:14:54Z |
|
dc.date.available |
2025-04-25T12:14:54Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10655 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено ефективність функціонування контакт-центру Державної податкової служби (ДПС) України, зокрема його роль у наданні консультаційної підтримки платникам податків. Проаналізовано основні проблеми, з якими стикаються користувачі, серед яких довгий час очікування, недостатня деталізація відповідей, перевантаженість операторів та обмеженість цифрових каналів комунікації. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Сталий розвиток економіки, 2025, Вип. 2 (53). |
ru |
dc.subject |
кафедра підприємництва, обліку та фінансів |
ru |
dc.title |
Ефективність роботи контакт-центру ДПС: аналіз звернень та шляхи вдосконалення |
ru |
dc.type |
Article |
ru |