DSpace Repository

Обліково-інформаційна підтримка управління маркетинговими процесами підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Сакун, А.Ж.
dc.date.accessioned 2025-02-23T22:54:10Z
dc.date.available 2025-02-23T22:54:10Z
dc.date.issued 2025-02
dc.identifier.citation Сакун А.Ж. Обліково-інформаційна підтримка управління маркетинговими процесами підприємства. Scientific Collection «InterConf+», 54(236): with the Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Modern Knowledge: Research and Discoveries» (February 19-20, 2025; Vancouver, Canada) / comp. by LLC SPC «InterConf». Vancouver: A.T. International, 2025. Рр.115-126. ru
dc.identifier.issn 2709-4685
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10419
dc.description.abstract Обліково-інформаційна підтримка маркетингових процесів є критично важливою для ефективного управління діяльністю підприємства в умовах сучасної економіки. Вона забезпечує комплексний підхід до збору, обробки та аналізу даних, необхідних для ухвалення стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій діяльності. Така система об'єднує дані з різних підсистем обліку та управління, дозволяючи підприємствам точно оцінювати свої маркетингові витрати, доходи, а також результативність маркетингових кампаній. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Scientific Collection «InterConf+», ru
dc.subject маркетинг, процеси, інформаційна підтримка, обліково-аналітичне забезпечення, підприємницька діяльність. ru
dc.title Обліково-інформаційна підтримка управління маркетинговими процесами підприємства ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account