dc.contributor.author |
Сакун, А.Ж. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-23T22:54:10Z |
|
dc.date.available |
2025-02-23T22:54:10Z |
|
dc.date.issued |
2025-02 |
|
dc.identifier.citation |
Сакун А.Ж. Обліково-інформаційна підтримка управління маркетинговими процесами підприємства. Scientific Collection «InterConf+», 54(236): with the Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Modern Knowledge: Research and Discoveries» (February 19-20, 2025; Vancouver, Canada) / comp. by LLC SPC «InterConf». Vancouver: A.T. International, 2025. Рр.115-126. |
ru |
dc.identifier.issn |
2709-4685 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10419 |
|
dc.description.abstract |
Обліково-інформаційна підтримка маркетингових процесів є критично важливою для ефективного управління діяльністю підприємства в умовах сучасної економіки. Вона забезпечує комплексний підхід до збору, обробки та аналізу даних, необхідних для ухвалення стратегічних і тактичних рішень у маркетинговій діяльності. Така система об'єднує дані з різних підсистем обліку та управління, дозволяючи підприємствам точно оцінювати свої маркетингові витрати, доходи, а також результативність маркетингових кампаній. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Scientific Collection «InterConf+», |
ru |
dc.subject |
маркетинг, процеси, інформаційна підтримка, обліково-аналітичне забезпечення, підприємницька діяльність. |
ru |
dc.title |
Обліково-інформаційна підтримка управління маркетинговими процесами підприємства |
ru |
dc.type |
Article |
ru |