Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваленко, О.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T12:43:10Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T12:43:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коваленко О. М. (2021). ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ В СУЧАСНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. ПЕДАГОГІЧНИЙ АЛЬМАНАХ, (48), 240-245. https://doi.org/10.37915/pa.vi48.229 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10152 | |
dc.description.abstract | The article deals with the implementation of the experience of future railway experts training into the modern education process. The author underlines that the problem of the railway experts training isrelevant during the whole period of the existence of the railway educational institutions. The burning questions are as follows: the continuity of the academic syllabi and curriculums at the different levels ofthe education, the correspondence of the training level to the labour conditions and railroad requirements, the dual education system, etc. In the past (the second half of the XX) the process ofrailway experts training was stipulated by several factors. One of them was the scientific and technical development of railway transport (for instance, the replacement of steam trains and diesel locomotives with electrical locomotives; the application of automatic systems in the railway operation, etc.). Another factor is railroad enterprise requirements (as the railway transport develops theenterprises need more qualified workers or employees with some new qualification). Thus, therailway industry required new skilled workers and the institution ofrailway education aimed atthetraining of skilled workers for different railroad branches. To achieve the aim vocational schools launched new majors and created new academic syllabi and curriculum which were relevant fortherailway requirements. The author summarizes that taking into account the previous historical background, it would make sense to arrange future railway experts training at enterprises with the participation of the employees who work at the enterprise. Training within the industry has to take more than half of the total teaching hours. Such an approach provides balanced acquirement by hard and soft skills: professional knowledge and abilities, necessary key competencies as well ascommunicative skills, teamwork, critical thinking, etc. The author offers the draft syllabus which canbe used for railway experts training within the dual education system programme. Стаття присвячена впровадженню досвіду підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в сучасний освітній процес. Зазначено, що проблема підготовки фахівців залізничного транспорту є актуальною впродовж усього періоду існування залізничних навчальних закладів. Гострі питання, які поставали у процесі підготовки фахівців залізничного транспорту, такі: наступність навчальних планів та навчальних програм на різних рівнях освіти, відповідність рівня підготовки умовам праці та вимогам залізничного підприємства, система дуальної освіти тощо. У минулому (в другий половині XX століття) процес підготовки залізничних експертів був зумовлений кількома факторами. Одним із них став науково-технічний розвиток залізничного транспорту (наприклад, заміна парових потягів та тепловозів на електровози; застосування автоматичних систем на залізниці тощо). Інший фактор – вимоги залізничного підприємства (з подальшим розвитком залізничного транспорту підприємства потребують більш кваліфікованих робітників або фахівців з новою кваліфікацією). Таким чином, залізнична галузь вимагала нових кваліфікованих робітників, а заклад залізничної освіти мав спрямувати свою діяльність на підготовку кваліфікованих робітників для різних залізничних галузей. Для досягнення цієї мети професійно-технічні навчальні заклади започаткували нові спеціальності та створили нові навчальні плани і навчальні програми, які відповідали вимогам залізниці. Зроблено висновок, що, беручи до уваги попередній історичний досвід, було би доцільно організувати підготовку майбутніх фахівців залізничного транспорту на відповідних підприємствах, залучаючи до неї фахівців, які працюють на підприємстві. Акцентовано, що навчання на виробництві має займати більше половини загальної кількості годин освітньої програми. Такий підхід забезпечує збалансоване засвоєння твердих та м'яких навичок: професійних знань та вмінь, необхідних ключових компетенцій, а також комунікативних навичок, командної роботи, критичного мислення тощо. Запропоновано авторський проєкт навчального плану, який може бути використаний для підготовки фахівців залізничного транспорту в рамках програми дуальної освіти. | ru |
dc.language.iso | en | ru |
dc.publisher | ПЕДАГОГІЧНИЙ АЛЬМАНАХ | ru |
dc.subject | імплементація, дуальна освіта, навчальна програма, навчальний план, залізничники, підготовка фахівців залізничного транспорту, землеустрою геодезії та кадастру | ru |
dc.subject | кафедра землеустрою, геодезії та кадастру, implementation, dual education, syllabus, curriculum, railway workers, railway experts training | ru |
dc.title | THE IMPLEMENTATION OF THE EXPERIENCE OF FUTURE RAILWAY EXPERTS TRAINING INTO THE MODERN EDUCATION PROCESS | ru |
dc.title.alternative | Імплементація досвіду підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в сучасний освітній процес | ru |
dc.type | Article | ru |