Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кононенко, Леся | |
dc.contributor.author | Савченко, Віра | |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T20:36:12Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T20:36:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9585 | |
dc.description.abstract | Сьогодення характеризується не лише кардинальними цифровими трансформаціями майже в усіх сферах, але й орієнтацією на реалізацію Цілей сталого розвитку. “Society 5.0” (п’ята стадія розвитку суспільства) передбачає скорочення економічного і соціального розриву, створення екосистеми науки, технологій і інновацій. Це обумовлює і зміну ролі освіти, яка має забезпечити перехід до нового типу суспільства, що обумовлює необхідність трансформування системи освіти вже сьогодні. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсон-Кропивницький, ХДАЕУ, | ru |
dc.subject | Кафедра підприємництва, обліку та фінансів | ru |
dc.subject | цифровізація | ru |
dc.subject | Education 5.0. | ru |
dc.subject | цифрові компетентності | ru |
dc.title | Становлення «Education 5.0»: виклики та перспективи | ru |
dc.title.alternative | Education 5.0: challenges and prospects | ru |
dc.type | Thesis | ru |