dc.contributor.author |
Кононенко, Леся |
|
dc.contributor.author |
Савченко, Віра |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T20:36:12Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T20:36:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9585 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодення характеризується не лише кардинальними цифровими трансформаціями майже в усіх сферах, але й орієнтацією на реалізацію Цілей сталого розвитку. “Society 5.0” (п’ята стадія розвитку суспільства) передбачає скорочення економічного і соціального розриву, створення екосистеми науки, технологій і інновацій. Це обумовлює і зміну ролі освіти, яка має забезпечити перехід до нового типу суспільства, що обумовлює необхідність трансформування системи освіти вже сьогодні. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсон-Кропивницький, ХДАЕУ, |
ru |
dc.subject |
Кафедра підприємництва, обліку та фінансів |
ru |
dc.subject |
цифровізація |
ru |
dc.subject |
Education 5.0. |
ru |
dc.subject |
цифрові компетентності |
ru |
dc.title |
Становлення «Education 5.0»: виклики та перспективи |
ru |
dc.title.alternative |
Education 5.0: challenges and prospects |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |