dc.description.abstract |
Стаття присвячена актуальному питанню аналізу сучасних тенденцій у виробництві кондитерських виробів, а саме асортименту цукерок «Пташине молоко». Кожного року підприємства модернізують власні розробки, тому якою є зараз номенклатура цих солодощів наразі невідомо. Проаналізовані три світові історичні виробництва цієї продукції та варіації, що створені на базі класичної рецептури. При цьому визначено, що інші торгові марки створюють подібні солодощі, проте називають їх інакше, оскільки не мають прав на цю інтелектуальну власність. Загалом за кордоном переважає саме класичне суфле у глазурі, тобто збивний корпус у кондитерській глазурі або шоколаді. Вивчено особливості складу кондитерських виробів типу «Пташине молоко», що вироблені на базі вітчизняних підприємств та мають відмінні від оригінальної рецептури компоненти. Зроблений висновок, що лише одна торгова марка представляє такі цукерки у рамках раціонального харчування, оскільки не містить цукор. Таким чином, асортимент у торгових мережах досить бідний, а вищевказане підприємство займає позицію лідера. З цього зрозуміла необхідність розширення номенклатури цукерок типу «Пташине молоко», а особливо підвищення їх біологічної цінності адже у цьому сегменті ринку конкуренція мінімальна. Досліджено розробки вітчизняних вчених щодо поліпшення складу зазначених солодощів. Визначено, що вони є доречними у технологічному сенсі та збільшується кількість нутрієнтів. Проте не виключається використання цукру у рецептурі, а це є суттєвим недоліком, оскільки унеможливлює споживання продукції певними групами населення. Ці наукові пошуки підтверджують припущення щодо необхідності з розробки збивних цукерок типу «Пташине молоко» без цукру та з додаванням компонентів, що підвищують вміст біологічно активних речовин. |
ru |