dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T11:51:35Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T11:51:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти»: збірник матеріалів (18 квітня 2024, м. Херсон-Кропивницький, Україна) / за заг.ред. Варнавської І.В. Херсон-Кропивницький, ХДАЕУ, 2024 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9523 |
|
dc.description.abstract |
Сформований синдром емоційного вигорання дезорганізує професійну діяльність, є наслідком серйозних психосоматичних проблем, що потребують допомоги фахівців. Попередити виникнення синдрому емоційного вигорання у викладачів чи мінімізувати його наслідки можливо при реалізації спеціальних профілактичних і психокорекційних програм. Не ставлячи під сумнів необхідність проведення психокорекційної, психопрофілактичної роботи з викладачами, багато авторів зазначають, що на низку зовнішніх факторів професійної діяльності викладача (таких як оплата та умови праці, рівень відповідальності за реалізовані функції, оцінку професійної діяльності з боку адміністрації вишу, колег, студентів, високий рівень ділових контактів) впливати практично неможливо, до впливу можуть бути схильні виключно внутрішні чинники: особливості мотивації, саморегуляція, самоконтроль стресових ситуацій тощо. |
ru |
dc.publisher |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти»: збірник матеріалів (18 квітня 2024, м. Херсон-Кропивницький, Україна) / за заг.ред. Варнавської І.В. Херсон-Кропивницький, ХДАЕУ |
ru |
dc.subject |
кафедра соціальних та поведінкових наук |
ru |
dc.subject |
емоційне вигорання |
ru |
dc.subject |
професійна діяльність |
ru |
dc.subject |
здобувачі закладу вищої освіти |
ru |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
ru |
dc.title |
Особливості прояву синдрому емоційного вигорання |
ru |
dc.type |
Article |
ru |