Репозиторий Dspace

УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ ТВОРЧИХ ПРОЄКТІВ З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кононенко, Сергій
dc.contributor.author Кононенко, Леся
dc.contributor.author Гай, Леонід
dc.date.accessioned 2024-05-31T07:11:50Z
dc.date.available 2024-05-31T07:11:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кононенко, С. О., Кононенко, Л. В., & Гай, Л. А. (2024). Упровадження STEM-освіти під час розробки творчих проєктів з енергозберігальних ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти, (1), 38-43. https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2024-1-5 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9505
dc.description.abstract У статті досліджено питання використання потенціалу STEM-освіти в підготовці нового покоління фахівців та розвитку держави з метою підвищення інтересу до STEM-інновацій, висвітлюється науковий, міждисциплінарний, культурно-освітній, освітньо-виховний і соціальний внески дослідження STEM-освіти. Автори пропонують проєкти для здобувачів, що впроваджують STEM-освіту та розглядають ключові навички, які можна розвинути у здобувачів, як-от комунікативність, творчість, співпраця та критичне мислення. Одним із провідних методів навчання є проєктна діяльність. Дослідники у своїй праці описали суть побудови навчального інтегрованого проєкту через поєднання вмісту та діяльності, де проєктна діяльність школярів сприяє вирішенню складних завдань, формуванню компетентностей і наскрізних умінь, розвитку інтересів, використанню нових способів мислення та дії. Нами представлено приклад навчального проєкту із застосуванням STEM-технологій і можливості його впровадження в закладах освіти. Одним із найпростіших проєктів з енергозберігальних технологій є виготовлення сучасного ліхтарика. Розглядаючи застарілі класичні ліхтарі, ми доходимо висновку, що в них використовували лампи розжарювання та гальванічні батареї. До їх недоліків належать, по-перше, велике споживання електричної енергії, слабка світлосила, швидке спрацювання та невідновлюваність джерел живлення. Вирішення цих проблем можливе за умови використання сучасних джерел світла – світлодіодів та літійіонних акумуляторів. Проведене дослідження вказує на те, що використання методу проєктів у творчій діяльності учнів вимагає залучення ними необхідних знань із фундаментальних наук, що є, зі свого боку, основним підґрунтям формування STEM-освіти, яка сприяє розвитку у здобувачів комунікативності, творчості, уміння працювати в команді, формування нових і закріплення здобутих знань, розвитку інтересу та мотивації навчання, а також сприяє розвитку критичного мислення. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні відповідних компетенцій STEM-освіти. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка ru
dc.subject Кафедра підприємництва, обліку та фінансів ru
dc.subject освітній процес ru
dc.subject STEM ru
dc.subject компетенції ru
dc.subject проєктна діяльність ru
dc.subject світлодіоди ru
dc.title УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ ТВОРЧИХ ПРОЄКТІВ З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ru
dc.title.alternative IMPLEMENTATION OF STEM EDUCATION IN THE DEVELOPMENT OF CREATIVE PROJECTS ON ENERGY-SAVING TECHNOLOGIES ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись