Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кононенко, Сергій | |
dc.contributor.author | Кононенко, Леся | |
dc.contributor.author | Гай, Леонід | |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T07:11:50Z | |
dc.date.available | 2024-05-31T07:11:50Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кононенко, С. О., Кононенко, Л. В., & Гай, Л. А. (2024). Упровадження STEM-освіти під час розробки творчих проєктів з енергозберігальних ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти, (1), 38-43. https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2024-1-5 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9505 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено питання використання потенціалу STEM-освіти в підготовці нового покоління фахівців та розвитку держави з метою підвищення інтересу до STEM-інновацій, висвітлюється науковий, міждисциплінарний, культурно-освітній, освітньо-виховний і соціальний внески дослідження STEM-освіти. Автори пропонують проєкти для здобувачів, що впроваджують STEM-освіту та розглядають ключові навички, які можна розвинути у здобувачів, як-от комунікативність, творчість, співпраця та критичне мислення. Одним із провідних методів навчання є проєктна діяльність. Дослідники у своїй праці описали суть побудови навчального інтегрованого проєкту через поєднання вмісту та діяльності, де проєктна діяльність школярів сприяє вирішенню складних завдань, формуванню компетентностей і наскрізних умінь, розвитку інтересів, використанню нових способів мислення та дії. Нами представлено приклад навчального проєкту із застосуванням STEM-технологій і можливості його впровадження в закладах освіти. Одним із найпростіших проєктів з енергозберігальних технологій є виготовлення сучасного ліхтарика. Розглядаючи застарілі класичні ліхтарі, ми доходимо висновку, що в них використовували лампи розжарювання та гальванічні батареї. До їх недоліків належать, по-перше, велике споживання електричної енергії, слабка світлосила, швидке спрацювання та невідновлюваність джерел живлення. Вирішення цих проблем можливе за умови використання сучасних джерел світла – світлодіодів та літійіонних акумуляторів. Проведене дослідження вказує на те, що використання методу проєктів у творчій діяльності учнів вимагає залучення ними необхідних знань із фундаментальних наук, що є, зі свого боку, основним підґрунтям формування STEM-освіти, яка сприяє розвитку у здобувачів комунікативності, творчості, уміння працювати в команді, формування нових і закріплення здобутих знань, розвитку інтересу та мотивації навчання, а також сприяє розвитку критичного мислення. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні відповідних компетенцій STEM-освіти. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка | ru |
dc.subject | Кафедра підприємництва, обліку та фінансів | ru |
dc.subject | освітній процес | ru |
dc.subject | STEM | ru |
dc.subject | компетенції | ru |
dc.subject | проєктна діяльність | ru |
dc.subject | світлодіоди | ru |
dc.title | УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ ТВОРЧИХ ПРОЄКТІВ З ЕНЕРГОЗБЕРІГАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | ru |
dc.title.alternative | IMPLEMENTATION OF STEM EDUCATION IN THE DEVELOPMENT OF CREATIVE PROJECTS ON ENERGY-SAVING TECHNOLOGIES | ru |
dc.type | Article | ru |