Репозиторий Dspace

Перспективні напрямки управління digital-маркетингом у становленні інноваційної економіки України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Іванова, Наталя
dc.date.accessioned 2024-05-29T18:55:05Z
dc.date.available 2024-05-29T18:55:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Іванова Н. Перспективні напрямки управління digital-маркетингом у становленні інноваційної економіки України. Підприємство, облік та фінанси: сучасний стан і перспективи військового відродження : матеріали Міжнар. науково-практ. інтернет-конф., м. Херсон-Кропивницький, 24 квіт. 2024 р. 2024. С. 314–317. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9446
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.title Перспективні напрямки управління digital-маркетингом у становленні інноваційної економіки України ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись