Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T10:55:42Z | |
dc.date.available | 2024-05-27T10:55:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Херсон-Кропивницький, 24 квітня 2024р.). – Херсон: ХДАЕУ, 2024. С. 274-278. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9412 | |
dc.description.abstract | Ключові маркери успішності формуються ще на студентській лаві та частково зберігають свою значущість протягом всієї професійної діяльності. Опитування здобувачів показують, що в образах майбутньої очікуваної професійної успішності переважають такі її найважливіші ознаки: самореалізація у професії; професіоналізм у своїй справі; успішна кар'єра; високий професійний і соціальний статус. Важливо зазначити, що образ великої матеріальної винагороди за свою професійну діяльність не є домінуючим за рівнем значущості, найважливіше для здобувачів – самореалізація та професіоналізм. | ru |
dc.publisher | Херсон: ХДАЕУ | ru |
dc.subject | кафедра соціальних та поведінкових наук | ru |
dc.subject | успішність | ru |
dc.subject | здобувачі закладу вищої освіти | ru |
dc.subject | професійна діяльність | ru |
dc.subject | освітній процес | ru |
dc.title | Критерії успішності у професійній діяльності | ru |
dc.type | Article | ru |