dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-27T10:55:42Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T10:55:42Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Херсон-Кропивницький, 24 квітня 2024р.). – Херсон: ХДАЕУ, 2024. С. 274-278. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9412 |
|
dc.description.abstract |
Ключові маркери успішності формуються ще на студентській лаві та частково зберігають свою значущість протягом всієї професійної діяльності. Опитування здобувачів показують, що в образах майбутньої очікуваної професійної успішності переважають такі її найважливіші ознаки: самореалізація у професії; професіоналізм у своїй справі; успішна кар'єра; високий професійний і соціальний статус. Важливо зазначити, що образ великої матеріальної винагороди за свою професійну діяльність не є домінуючим за рівнем значущості, найважливіше для здобувачів – самореалізація та професіоналізм. |
ru |
dc.publisher |
Херсон: ХДАЕУ |
ru |
dc.subject |
кафедра соціальних та поведінкових наук |
ru |
dc.subject |
успішність |
ru |
dc.subject |
здобувачі закладу вищої освіти |
ru |
dc.subject |
професійна діяльність |
ru |
dc.subject |
освітній процес |
ru |
dc.title |
Критерії успішності у професійній діяльності |
ru |
dc.type |
Article |
ru |