dc.description.abstract |
Автор аналізує відповідність автентичного англомовного підручника «Англійський словник у користуванні» видавництва «Кембрідж Юніверсіті Пресс» сучасним педагогічним вимогам у вищій школі. Увага приділяється відповідності змісту навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах. За допомогою загальнонаукових методів дослідження, серед яких анкетування, метод рейтингу, автор робить наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор досліджує послідовність лексичного матеріалу, логічність вправ й завдань. Розглядаючи вимоги сучасної української педагогіки до іншомовних підручників для вищої школи, автор акцентує увагу на важливості використання вищезазначеного підручника в цілому. Автор на чисельних прикладах доводить валідність підручника, яка проявляється у формулюванні задач з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності, використанні сучасних інформаційних технологій при проєктуванні, будівництві та експлуатації об’єктів професійної діяльності. Основними факторами є здатність спілкуватися іноземною (англійською) мовою, мати достатній словниковий запас, навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, вчитися й оволодівати сучасними знаннями, застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали і конструкції, здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проєктування об’єктів професійної діяльності, впроваджувати інноваційні технології, сучасні машини та обладнання при будівництві, експлуатації та реконструкції об’єктів професійної діяльності, розраховувати техніко-економічні показники запроєктованих і функціонуючих об’єктів професійної діяльності. Cтаття підкреслює важливість функцій підручника, можливість його використання для викладачів англійської мови й для здобувачів вищої освіти. Вищезгадана стаття фокусується на відповідності книги програмним загальним і фаховим компетентностям й програмним результатам навчання у вищій школі. |
ru |