Репозиторий Dspace

Рекламний потенціал неймінгу: назви закладів громадського харчування м.Львова

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Любов
dc.date.accessioned 2024-05-10T15:45:02Z
dc.date.available 2024-05-10T15:45:02Z
dc.date.issued 2024-05-10
dc.identifier.citation Бойко Л.М. (2024). Рекламний потенціал неймінгу: назви закладів громадського харчування м.Львова. ГРААЛЬ НАУКИ : міжнар. наук. журнал. – Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа»; НУ «Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці». No 39. С.456-462. ru
dc.identifier.issn 2710–3056
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9373
dc.description.abstract У Львові працюють близько тисячі закладів громадського харчування: ресторани, кав’ярні, паби, бари, кондитерські, цукерні, бістро, піцерії тощо. Кожен з них має вивіску на фасаді з інформацією про найменування, яке в тій чи іншій мірі виконує функцію реклами. Багато закладів харчування мають назви, які безпосередньо інформують про специфіку закладу, його меню, їжу, послуги. Назви закладів з асоціативно-образною номінацією – це ті, які побічно інформують споживача, дають певний натяк на закладений в них зміст про різноманітність їжі, послуг. Умовно-символічна номінація закладів є прихованою рекламою або взагалі не виконує функцію реклами ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ГО «Європейська наукова платформа»; НУ «Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці» ru
dc.subject ергоніми, номінація, пряма реклама, побічна реклама, прихована реклама ru
dc.title Рекламний потенціал неймінгу: назви закладів громадського харчування м.Львова ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись