Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаумян, Олена | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T13:49:07Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T13:49:07Z | |
dc.date.issued | 2023-08-03 | |
dc.identifier.issn | 2708-7530 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9369 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено когнітивний компонент впливу подій війни на учнів підліткового віку. Урамках окресленої проблематики було проведено опитування на предмет впливу подій війни на когнітивний компонент учнів підліткового віку. Загальне число вибірки учасників дослідження – 101 респондент, серед них учні 7 класу (28 осіб); 8 класу (40 осіб); 9 класу (33 особи). Опитування здійснювалося на базі Смолінського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія – позашкільний навчальний заклад» Смолінської селищної ради Маловисківського району Кіровоградської області у 2022 та у 2023 роках. За методикою «Числові ряди» (автор В. Ліппманн) з’ясовано, що найбільша кількість учнів з високим розвитком логічного аспекту математичного мислення представлена у 8 класі (35%), а найменша – у 7 класі (15%). Учні з низьким рівнем розвитку логічного аспекту математичного мислення зафіксовані лише у 8 і 9 класах. | ru |
dc.publisher | Наукові перспективи | ru |
dc.relation.ispartofseries | 7;37 | |
dc.subject | учні підліткового віку, когнітивний компонент, комунікабельність, логічний аспект, математичне мислення, довільна увага, розподіл уваги. | ru |
dc.title | Когнітивний компонент учнів підліткового віку:формування та розвиток в умовах воєнного стану в Україні | ru |
dc.type | Article | ru |