DSpace Repository

Когнітивний компонент учнів підліткового віку:формування та розвиток в умовах воєнного стану в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Шаумян, Олена
dc.date.accessioned 2024-05-10T13:49:07Z
dc.date.available 2024-05-10T13:49:07Z
dc.date.issued 2023-08-03
dc.identifier.issn 2708-7530
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9369
dc.description.abstract У статті висвітлено когнітивний компонент впливу подій війни на учнів підліткового віку. Урамках окресленої проблематики було проведено опитування на предмет впливу подій війни на когнітивний компонент учнів підліткового віку. Загальне число вибірки учасників дослідження – 101 респондент, серед них учні 7 класу (28 осіб); 8 класу (40 осіб); 9 класу (33 особи). Опитування здійснювалося на базі Смолінського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія – позашкільний навчальний заклад» Смолінської селищної ради Маловисківського району Кіровоградської області у 2022 та у 2023 роках. За методикою «Числові ряди» (автор В. Ліппманн) з’ясовано, що найбільша кількість учнів з високим розвитком логічного аспекту математичного мислення представлена у 8 класі (35%), а найменша – у 7 класі (15%). Учні з низьким рівнем розвитку логічного аспекту математичного мислення зафіксовані лише у 8 і 9 класах. ru
dc.publisher Наукові перспективи ru
dc.relation.ispartofseries 7;37
dc.subject учні підліткового віку, когнітивний компонент, комунікабельність, логічний аспект, математичне мислення, довільна увага, розподіл уваги. ru
dc.title Когнітивний компонент учнів підліткового віку:формування та розвиток в умовах воєнного стану в Україні ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account