Abstract:
У статті досліджено особливості та організаційно-технологічні аспекти виробни-цтва органічних харчових яєць в Україні. Актуальність теми обумовлена сучасною пе-реорієнтацією аграрного бізнесу у напрямі екологізації, підвищення якості продукції. При дослідженні використані монографічний, економіко-статистичні, методи моделю-вання. На основі аналізу ринку органічних продуктів, встановлено, що обсяги експорту органічної продукції мають стійку позитивну динаміку, що свідчить про перспективи ві-тчизняних виробників на зовнішньому ринку при недостатньому розвитку внутрішнього. За умови дотримання технології можлива успішна реалізація бізнес-проектів, досягнен-ня високих результатів діяльності і підвищення привабливості органічного виробництва. Організаційно-економічне обґрунтування можливостей успішного органічного бізнесу у яєчному птахівництві має науково-теоретичне і практичне значення.