00 DSpace/Manakin Repository

Основні чинники управління іміджем підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2024-04-20T16:18:41Z
dc.date.available 2024-04-20T16:18:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка: Науковий журнал. Вип. 19. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9320
dc.description.abstract У статті розглянуто чинники позитивного іміджу, що надає можливість підприємству забезпечити зростання благонадійності та сприяння партнерів, співробітників, клієнтів, влади та засобів масової інформації. Успішною діяльністю з формування іміджу слід керувати, тому управління іміджем може проводитися як на рівні спеціального підрозділу зв'язків з громадськістю, так і на рівні менеджменту підприємства. Зазначено, що керівник підприємства має згуртувати зусилля всіх підрозділів свого підприємства та узгодити їх діяльність із зовнішньою комунікацією, щоб сформувати позитивний імідж. Запропоновано стислу характеристику моделям змін, що називаються "Провідник", "Реформатор", "Філософ" і "Командир". Вибір певного підходу чи його комбінації залежить від обсягу підприємства, його історії, і навіть від стилю управління керівництва. Визначено, що у процесі дослідження іміджу, залежно від методу виконання, необхідно враховувати фактор автентичності та надійності інформації. Чим ширше і потужніше впроводиться опитування, тим конкретнішою і достовірнішою буде інформація. Доведено, що метод анкетування характеризується найменшим рівнем достовірності, оскільки не виключено, що більшість респондентів можуть надати питання в анкетах вигадані відповіді. Інформацію про своє підприємство можна отримати і частинами, що теж відноситься до методів досліджень. Зокрема, повторна інформація із соціальних мережах, спеціальних програм чи рубрик, що займаються порівнюванням, дегустацією чи тестуванням товарів. Кількісні методи у дослідженні іміджу дають можливість отримати: асоціативний профіль, домінуючі властивості в асоціативному сприйнятті підприємства, динамічний процес показників іміджу, ранжування мотивів вибору. Наголошено, що аналізувати імідж потрібно практично завжди, і у разі, якщо підприємство не має іміджу, і при старті кампанії з розробки нового образу. Потужну роботу варто проводити навіть при достньо сформованому іміджі, оскільки з плином певного часу або в результаті певних обставин, пов'язаних з підприємством, імідж піддається застарінню або може погіршитися. У боротьбі за клієнта конкурент так само не стоятиме на місці, а намагатиметься зміцнити свої позиції, вивчаючи ринок і своє місце на ньому ru
dc.description.sponsorship The article considers the factors of a positive image, which enables the enterprise to ensure the growth of trustworthiness and support of partners, employees, customers, authorities and mass media. Successful image-building activities should be managed, therefore, image management can be carried out both at the level of a special public relations unit and at the level of enterprise management. It is noted that the head of the enterprise must unite the efforts of all divisions of his enterprise and coordinate their activities with external communication in order to form a positive image. A brief description of the models of change called "Guide", "Reformer", "Philosopher" and "Commander" is offered. The choice of a certain approach or its combination depends on the size of the enterprise, its history, and even on the management style of the management. It was determined that in the process of image research, depending on the method of execution, it is necessary to take into account the factor of authenticity and reliability of information. The wider and more powerful the survey, the more specific and reliable the information will be. It has been proven that the questionnaire method is characterized by the lowest level of reliability, since it is not excluded that the majority of respondents may give invented answers to the questions in the questionnaires. Information about your company can be obtained in parts, which also refers to research methods. In particular, repeated information from social networks, special programs or sections dealing with the comparison, tasting or testing of goods. Quantitative methods in image research make it possible to obtain: associative profile, dominant properties in associative perception of the enterprise, dynamic process of image indicators, ranking of choice motives. It is emphasized that it is necessary to analyze the image almost always, both in case the company does not have an image and when starting a campaign to develop a new image. Powerful work should be carried out even with a well-formed image, because with the passage of time or as a result of certain circumstances related to the enterprise, the image is subject to obsolescence or may deteriorate. In the fight for a client, a competitor will not stand still, but will try to strengthen its position by studying the market and its place in it. ru
dc.publisher Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка: Науковий журнал ru
dc.subject кафедра соціальних та поведінкових наук ru
dc.subject управління іміджем підприємства ru
dc.subject імідж ru
dc.subject управління внутрішнім і зовнішнім іміджем підприємства ru
dc.subject корпоративна культура ru
dc.subject формування позитивного іміджу підприємства ru
dc.title Основні чинники управління іміджем підприємства ru
dc.title.alternative THE MAIN FACTORS OF IMAGE MANAGEMENT OF THE ENTERPRISE ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу