DSpace Repository

Особливості створення проекту озеленення та благоустрою дошкільних навчальних закладів сільської місцевості Херсонської області

Show simple item record

dc.contributor.author Дементьєва, Ольга Іванівна
dc.contributor.author Лаврись, Вікторія Юріївна
dc.contributor.author Дементьєв, С.В.
dc.contributor.author Лаврись, О.Ю.
dc.date.accessioned 2024-04-11T21:06:19Z
dc.date.available 2024-04-11T21:06:19Z
dc.date.issued 2023-11-30
dc.identifier.citation Дементьєва О.І., Лаврись В.Ю., Дементьєв С.В., Лаврись О.Ю.. Особливості створення проекту озеленення та благоустрою дошкільних навчальних закладів сільської місцевості Херсонської області. Таврійський науковий вісник. Серія: Сільськогосподарські науки. Видавничий дім «Гельветика». №133. 2023. С.329-339. DOI http://www.tnv-agro.ksauniv.ks.ua/archives/133_2023/44.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9303
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості створення проєкту озеленення та благоустрою дошкільних навчальних закладів сільської місцевості на прикладі с. Степанівка Херсонської області, а також аналіз використаного асортименту рослин відповідно до функціонального призначення та умов їх зростання. У ході аналізу сучасного стану дослідження території встановили, що асортимент рослин є малочисельним та потребує суттєвого доповнення та представлений наступними насадженнями: клен гостролистий (Acer platanoides L.), липа дрібнолиста (Tilia parvifolia L.), ясен звичайний (Fraxinus excelsior L.), платан східний, (Platanus orientalis L.), горіх волоський (Juglans regia L.), гіркокаштан звичайний (Aesculus hippocastanum L.), туя західна (Thuja occidentalis L.), абрикос звичайний (Armeniaca vulgaris L.), гледичія колюча (Gleditsia triacanthos L.); видовий склад чагарників: бузок звичайний (Syringa vulgaris L.), троянда (Rosa L.), чорна смородина (Ribes nigrum L.), шипшина собача (Rosa canina L.), барбарис (Bеrberis L.). Отже, щодо спостережень за насадженнями гіркокаштана звичайного (Aesculus hippocastanum L.) за допомогою маршрутно-рекогносцирувального методу, можна зробити висновок, що вони вражені мінуючою міллю і потребують лікування та профілактичних заходів. У результаті дослідження нами було запропоновано доповнення та функціональний поділ наявної території. Щодо озеленення пропонуємо використати наступний асортимент рослин: айстра новобельгійська (Aster novi-belgii L.), береза повисла (Betula pendula Roth.), дуб звича́ йний (Quercus robur L.), садова айстра китайська (Callistephus chinensis (L.) Nee.), клен звичайний (Acer platanoides L.), липа широколиста (Tilia platyphyllos Scop.), самшит вічнозелений (Buxus sempervirens L.), спірея японська (Spiraea japonica L.), спірея сіра (Spiraea ×cinerea Zabel), туя заахідна (Thuja occidentalis L.), ясен звичайний (Fraxinus excelsior L.). ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ru
dc.subject озеленення та благоустрій ru
dc.subject ландшафтний дизайн ru
dc.subject зелені рослини ru
dc.subject дошкільний навчальний заклад ru
dc.subject кафедра лісового та садово-паркового господарства ru
dc.title Особливості створення проекту озеленення та благоустрою дошкільних навчальних закладів сільської місцевості Херсонської області ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account