dc.contributor.author |
Стрикаленко, Євгеній, Олег, Юлія Шалар, Барановська |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-09T17:42:33Z |
|
dc.date.available |
2024-04-09T17:42:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
VІІІ International scientific and practical conference «Scientific Research as a Mechanism of Effective Human Development» (January 31-February 2, 2024) Sofia, Bulgaria, International Scientific Unity. 2024. p. 285-294. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9296 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний вік – один із найбільш відповідальних
періодів життя людини у формуванні фізичного здоров’я, що забезпечують його
вдосконалення, зміцнення й збереження в майбутньому. Установлено що 40 %
захворювань дорослих «закладаються» в дитячому віці, у 5–7 років. Доведено,
що чим ширший діапазон рухів дитини перед вступом до школи, тим міцніша
база для успішного оволодіння складнішими рухами, розширення пристосувальних можливостей організму дітей на етапі початкового навчання в школі. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
International Scientific Unity. |
ru |
dc.subject |
фізична підготовка, дошкільнята, руливі ігри, тестування |
ru |
dc.title |
Використання рухливих ігор в фізичній підготовці дошкільнят |
ru |
dc.type |
Article |
ru |