Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стрикаленко, Євгеній, Олег, Юлія Шалар, Барановська | |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T17:42:33Z | |
dc.date.available | 2024-04-09T17:42:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | VІІІ International scientific and practical conference «Scientific Research as a Mechanism of Effective Human Development» (January 31-February 2, 2024) Sofia, Bulgaria, International Scientific Unity. 2024. p. 285-294. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9296 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік – один із найбільш відповідальних періодів життя людини у формуванні фізичного здоров’я, що забезпечують його вдосконалення, зміцнення й збереження в майбутньому. Установлено що 40 % захворювань дорослих «закладаються» в дитячому віці, у 5–7 років. Доведено, що чим ширший діапазон рухів дитини перед вступом до школи, тим міцніша база для успішного оволодіння складнішими рухами, розширення пристосувальних можливостей організму дітей на етапі початкового навчання в школі. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | International Scientific Unity. | ru |
dc.subject | фізична підготовка, дошкільнята, руливі ігри, тестування | ru |
dc.title | Використання рухливих ігор в фізичній підготовці дошкільнят | ru |
dc.type | Article | ru |